Известие

Collapse
No announcement yet.

Извинете ме за тъпият въпрос........

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Извинете ме за тъпият въпрос........

    тръгнах да проверявам телесните течности на алфонсо...пък не знам кое къде е....

    ако това със стрелката е спирачната течност, къде ще да е хидравличната???

    sigpic156 SW 2001 бивша.

  • #2
    До горния ляв ъгъл на капака на мотора има едно червено капаче/ поне намоя монитор така изглежда/.Е то е хидравликата.Точно над капака, на ангренажа покрай него минава едно синьо маркуче.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Ето това е за хидравликата.
      На капачката има картинка воланче с жълто
      Attached Files
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        живи здрави да сте.......
        е затова го обичам тоя форум!
        sigpic156 SW 2001 бивша.

        Comment


        • #5
          Колега извинявай ,че те питам ,но от колко време имаш тая алфа не се заяждам само питам
          алфа ромео 156 тс

          Comment


          • #6
            от 4-5 години, ама не карам много и само наливам.....
            п.п.
            сега видях, че съм се регнал ноем. 2009.
            значи отиват към 6......
            Last edited by ALFonsOlder; d.m.y г., 18:13.
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #7
              Браво и незнаеш каде се налива хидр масло. От една страна като се замисля е добре значи ти е читава колата и не се е налагало да отваряш капака. Моля те напиши една тема и питай каде е акумулатора хахахахахах. Поздрави за Русе!!!
              алфа ромео 156 тс

              Comment


              • #8
                като каза акумулатора.....я ми припомни, моля те, кое се сваляще първо и поставяше последно....

                тия дни се чудех, щото трябва да го свалям....
                sigpic156 SW 2001 бивша.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                  като каза акумулатора.....я ми припомни, моля те, кое се сваляще първо и поставяше последно....

                  тия дни се чудех, щото трябва да го свалям....
                  ( - )
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    добре де е къде му е логиката???!!
                    нали в тоя минус няма нищо?? той просто си ходи по шасито, а тоците са в +

                    вкъщи като щракна ключа спирам фазата, щото тя е опасната. а тук обратното???!!

                    ми, затова не мога го заппомня.....
                    sigpic156 SW 2001 бивша.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                      добре де е къде му е логиката???!!
                      нали в тоя минус няма нищо?? той просто си ходи по шасито, а тоците са в +

                      вкъщи като щракна ключа спирам фазата, щото тя е опасната. а тук обратното???!!

                      ми, затова не мога го заппомня.....
                      Ако тръгнеш да сваляш плюсовата клема и без да искаш допреш гаечния ключ между нея и шаси, ще има "бум".

                      Ако тръгнеш да сваляш минусовата и допреш с инструмента по същия начин до шаси, нищо няма да стане.

                      Там е логиката.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12

                        ми така кажете де.......

                        няма да го забравя повече....

                        разбера ли как работи нещото и е бетон в чутурката...

                        10х
                        sigpic156 SW 2001 бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Аз като си купих първата кола, даже не знаех как да ползвам компресора на бензиностанцията да си напомпа гумите, и така карах бая месеци понеже не исках да се излагам и да питам Ни масло знаех да проверя, ни антифриз До като накрая реших че е опасно да карам без да знам колко ми е налягането в гумите, то пък беше и момиче на въпросната бензиностанция, та филми За това ако ме пита някой за елементарни неща, не му се смея а му обяснявам подробно и внимателно, щото като знам аз какъв кавал съм бил
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #14
                            На всяка капачка за течности си има универсален символ, който е еднакъв за всички автомобили.....с малки изключения

                            Sent from my XT1032 using Tapatalk
                            Sport Wagon 2.0TS|LPG

                            Comment


                            • #15
                              аз карах едно рено19 5-6 години, без да се сетя, че в тая машинка требе и масло да се сипва......

                              на морето съм и говоря по тел. със сина ми и той пита как е маслото. бъркам със щеката-сухаааа......
                              питам на бензиностанцията какво се налива на рендета , той ми изнася кратък курс по химия и ми дава 2-3 шишета някакво бг , колкото дА се прибера.
                              така го и продадох рендето с това масло. ама беше пушка.

                              преди това търкалях 10 години трабантутляк и нямах никакви такива навици.
                              ама алфонсо сега го глезя
                              sigpic156 SW 2001 бивша.

                              Comment

                              Working...
                              X